Olen tässä välissä yrittänyt useamman kerran kirjoittaa mutta erroria pukkaa, paska systeemi mutta kun tässä nyt ollaan niin en jaksa alkaa uutta etsimään. Iso miinus!

joo, paljon on taas tapahtunut..Perjantaina 'sovimme' Deen kanssa että seurustelemme, ja lähdin illaksi töihin hyvillä mielin.. Kun sitten pääsin ja meniin kantakuppilaamme katsomaan häntä, hän siellä kovasti jutteli jonkun misun kanssa.. Tuo tyttö soittelikin hänelle jo aiemmin illalla kovinkin useaan otteeseen.. Istuin sitten yksinäni kun hän kävi vielä ulkonakin tuon tytön kanssa ja blablablaa.. En jaksanut ärsyyntyä, olin väsynyt mutta ihan hieman harmissani kuitenkin.. Mimmi roikkui mukanamme kokoillan, ja Dee alkoi olla niin humalassa että kahden aikaan luovutin ja vein hänet kotiinsa. Hän nukahti syliini ja jossain vaiheessa kaikki jäsenet puutuneina pääsin alta pois ja ajoin kotiini.

Lauantai sitten tuli ja lähdimme liikkeelle, oli mukavaa kun hän vihdoin ilmestyi paikalle puoli 12 aikaan.. Hän oli kiukkuisen ja etäisen oloinen lähes kokoillan ja olin hieman tympääntynyt käytökseensä.. Juttelimme sitten lopulta ja vein hänet jälleen kotiinsa.. Olisin halunnut jäädä yöksi mutta kun hän jälleen nukahti yhtäkkiä eikä minulla ollut unilääkkeitäni mukana lähdin kotiin.. Tai en kotiin, menin jatkoille ja törmäsin siellä kirjain Aahan, tuohon exäni parhaaseen ystävään.. Olin humalassa ja surullinen, kaikki tuntui Deen kanssa menevän päin mäntyä. Tallilla sitten Aa oli aika kovasti kännissä ja kun tallibaari meni kiinni hän vaati minua saattamaan hänet kotiinsa.. Saimme kyydin heille, lykkäsin hänet sänkyynsä ja kun hän nukahti, hiivin hiljaa pois. Ulkona oli tajuton lumimyrsky, reilun kilometrin matkaan meni ainakin 15 min ja sunnuntaina olin aivan tukossa ja kipeä kun heräsin. Se onneksi meni ohi, enkä kai tullut kipeäksi.

Pääpointti tässä on nyt siis se että Deestä ei saa mitään selvää.. Toinen on se että minua syö olla joku hyvä haltiatar, tai ei, minähän olen NUKKUMATTI!! Saatan pojat sänkyyn, nukutan ne ja sitten häivyn.. Eilen sunnuntaina sitten Dee soitti, ja pyysi anteeksi lauantaita.. Sietikin pyytää.. Eihän hän toisaalta tehnyt oikeastaan mitään 'väärää' mutta käyttäytyminen ja päätön juominen kävivät hermoilleni. Perjantaina hän kertoi että pitäisi lauantai-aamuna lähteä mp-messuille, mutta illan kuluessa vakuutti peruvansa ja jäävänsä kotiin.. Kysyin la että onko hienot messut vai menitkö lainkaan niin hän vastasi vain että hän on kotona. Lauantai-yönä kuitenkin ystävänsä kertoi Deen olleen messuilla, tai ainakin väittäneen olleensa.

WTF?!